måndag 23 november 2009

Varför sååå trött??

Har varit trött hela dagen.....( fast att jag sov hela söndagen??)

Jag är värdelös att titta på film med, igår när Henrik och jag skulle se en Wallander film orkar jag knappt hålla ögonen öppna ville bara blunda lite. Zzzzzz
Såg filmen men det var inte mer heller!!

Känner mig hängig tror det är en förkylning som inte vill bryta ut :(
Ena dagen har jag lite ont i halsen och täppt i näsan för att nästa dag inte känna nåt

Åh vilket elände.....

Nä inte mer klaga nu då tråkar jag ut er alldeles

Imorgon ska jag gå på föreläsning om kost, motion och motivation, de som gått innan säger att den är super intressant.
Det låter lovande tycker det ät intressant med hur olika mat påverkar oss både positivt och negativt!!!

Kram Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar