onsdag 17 februari 2010

Hmmmmm.......

Hejsan svejsan nu är det dax att blogga igen!!!

Har inte varit ledig idag som brukligt på onsdagarna, känns konstigt inte som mina slappa onsdagar....
Men extra jobb blir extra pengar och det blir ju extra shopping...tjoohoo

Hann faktiskt med lite shopping idag när jag slutade jobbet, kanske det kommer på bloggen sen. Köpte utan att prova så jag måste kolla så det sitter som det ska innan jag visar vad jag fyndade.

Resten av dagen viger jag åt tvättstugan, ut och motionera och farmen...

Hmmm har satt upp mig på jobbet att jag ska följa med till Ullared, ja ja det går nog med lite vin som färdkost....hi hi vill se allt kaos i verkligheten.
(har inte varit där innan, kläderna är väl inte det senaste modet)
Ska iallafall inte köpa några påsar och bakplåtspapper =)
Tur att det är ett tag till innan vi ska dit så jag kan ladda...
Det blir säkert jätteroligt =)))

Puss Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar