söndag 23 maj 2010

Pingsthelgen

Lördag: Jag, Henrik, Jessica, Niklas, Ella, Sigge och Tilla åkte på utflykt. Körde ner till Karlshamn för att kolla på nån utställning av folkvagnar (Bubblor) har jag lärt mig att det heter. Var väl inte så intresserad av det men kul att göra nåt tillsammans det var ju avklarat rätt fort. Drog vidare in till Karlshamns city kollade i några butiker och gick sedan till restaurang Terassen för att käka middag. Bra ställe när vi hade ungarna med oss för där var en gräsmatta där de kunde leka och busa. Jessica & jag drack öl i solens sken och fick mersmak, vi ville fortsätta med lite vin i deras trädgård.
På kvällen gjorde vi våfflor då gjorde Jenny, Robban och Ossie oss sällskap fullt hus men sååå trevligt. Det blev en lång dag på vift =)))

Söndag: Donade i Henriks trädgård rensade rabatten, flyttade en del växter, åkte och köpte flera växter och planterade de. Leif kom på besök och drack kaffe med oss. Trevligt med besök!!
Sen grillade vi kött, sparris och grönsaksspett......MUMS!!
Nu är jag hemma och Henrik är på havet för att fiska. Tänkt ut och motioner en sväng nu.

Bilder från helgen kommer sen eller i början av veckan.....

Kram Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar