onsdag 18 augusti 2010

Måste skriva med....

Nu var det länge sedan jag skrev nåt här på bloggen, har mest varit foton tycker jag. Har börjat jobba igen efter semestern och det var faktiskt rätt så skönt (få rutiner igen).
Det har varit många födelsedagar och mycket fika så tyvärr har det inte blivit så många motionsrundor. Men nu ska det börjas igen!!

Igår var jag på kurs med jobbet sen fick jag middag hos familjen i Påtorp. Det blev foliepaket med fisk och grönsaker på grillen och potatismos. TACK det var JÄTTE GOTT!!

Idag slutade jag jobba tidigt har varit och handlat, tvättat och varit ute och gått. Strax ska jag på massage sen ska Annika och jag ta en tur på stan.

Har massor av foton som jag vill dela med er från Gotland. Lägger väl in en del då och då......

Glömde nästan att tacka för alla fina presenter och gratulationer jag fick på min födelsedag.

Kram Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar