onsdag 23 februari 2011

Lite blandat....

Hej igen =)

Sitter framför datan med en latte bredvid mig. Idag har jag slutat tidigt och som vanligt är det mycket att dona med. Tvättmaskinen är i full gång och jag har varit och handlat, tänkte jag skulle baka. Det är min vecka att bjuda på fredagsfika på jobbet, slår väl på stort och bakar nåt jag aldrig gjort innan.

Psst kan inte skriva vad det blir har en del kollegor som läser min blogg, om det skulle gå fel och jag måste göra nåt annat vet de inte om det.....hi hi
Kan ju skvallra att om det blir bra är de nästan helt ekologiska (tyvärr finns inta alla varor som ekologiskt alternativ)

Har även passat på att gå en lång runda i solen, min GI- kost funkar bra och nu äter jag en del kolhydrater men med så lågt GI som möjligt. Det är fortfarande lika intressant att kombinera bra mat och motion.

Kram Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar