måndag 14 mars 2011

Dax igen....

Jaha idag var det dax för det årliga tandläkarbesöket.
Jag ogillar verkligen att gå dit, brukar vara så fräck att jag ändrar tiden flera gånger innan men i år gick jag direkt. Bra jobbat!!!!

Det gick bra och nu är jag klar tills nästa år JIPPI

Helgen har varit lugn, vi har slappat mest. Tittat på mello, varit ute och gått, letat vårtecken (plockade in några videkissar).

Igår var vi och fikade med FAMILJEN har inte setts på hela veckan då de har varit så sjuka. MYSIGT =))
Jag satt på golvet framför soffbordet, åt kanelbulle & drack kaffe. Bredvid står Tilla och mumsar på bulle och vill gosa med mej samtidigt. När jag kommer hem upptäcker jag att hela håret är fullt med kanelbulle, men bara man får gosa så vad gör de!!!!
Hon är en riktig sötnos med egen vilja!

Kram Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar