fredag 15 juli 2011

Bilutflykt

Igår packade vi ägg & bacon mackor, kaffe och dricka sen åkte vi mot Falkenberg. Regnet bara öste ner så vi fick äta vår frukost i bilen men det var mysigt det med =)

Väl framme i Falkenberg skulle vi kolla på en bil, den var riktigt fin så det blev en bilaffär. Så nu fick vi köra varsin bil (trist att inte ha nån att prata med), jag fick köra den nya!!!!

Jag fick en snille idé tyckte jag i alla fall, vi åker till Ullared så kan jag köpa nya hörlurar till min mp3......efter en lång övertalning körde vi dit. Fan det var ju helt hysteriskt, först att hitta 2 parkeringsplatser hittade med flera kilometer från varandra sen springa i ösregnet och väl inne blir vi nästan överkörda. Damer med kundvagnar på Ullared är livsfarliga!!

Vi gick omkring och visste inte vad vi skulle lägga i vår korg. Efter 45 minuter hade vi gått över hela stället och handlat för 300 kronor ;-)

Äsch det blir nog inte att åka dit nåt mer, blir billigare för mig att handla hemma =)

Men vi kom hem med en super nice bil och är Henke glad så är jag det!!


Kram Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar