lördag 24 september 2011

Tillbaka i verkligheten

Hej alla trogna läsare!!

Nu är det tillbaka till verkligheten som gäller.
Har kommit hem efter en helt ljuvlig vecka i Alcudia, Mallorca. Vi har haft det så varmt och skönt 30 grader i vattnet och hur varmt det var i solen har jag ingen aning men jag har inte frusit. Vi bodde på ett fint hotell med massor av god mat, eftersom vi hade all-inclusive har det ätits hela tiden (känns det som).
Dax att ställa sig på vågen och börja med mina rivna morötter.
Ska bjuda er på en hel del bilder senare kanske idag eller kanske imorgon. Har ju en hel del att dona med ett behövligt besök i tvättstugan.

Nu blir det svenskt kaffe!!

Tack Jessica & Niklas, Ylva & Kent för en helt galen vecka. Det gör vi snart igen

En jättekram till min familj som tagit hand om min bostad det var fullt i kylskåpet =)))

Kram Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar