onsdag 22 februari 2012

Övning ger färdighet.....

..........hoppas jag =)))

Skulle vilja ha lite variation med min frisyr. Lockar!!!!!
Ja, hur får man lockar i håret.....jo genom att permanenta det men då vill jag säkert ha det rakt. Jobbigt så nu är det övning övning och åter övning som gäller. Tycker det ser såå lätt ut när de lockar med plattången men det blir inte riktigt som jag vill. Ja ja det duger men på morgonen finns det inte så mycket tid.

Så i helgen när jag var i Kallinge fick mamma rulla mitt hår på gamla hederliga spolar. Hon är suverän på det och det går snabbt. De kan bara sitta där i håret medan jag pysslar med annat. Kan jag bjuda hem mamma varje gång jag ska ha lockar?? Nä det går inte hon har oxå annat för sig. Så nu har jag rullat upp håret själv och hoppas på ett bra resultat. Så imorgon när jag vaknar är det fortfarande lockigt och bara att gå till jobbet......

BRA VA!!!??

Kram Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar