tisdag 10 april 2012

Nya tag

Då var påsken oxå slut!!! Dax att ställa undan kvasten tills nästa år =)
Den långa helgen bara försvann, den första halvan var jag så förkyld att jag mest låg på soffan. Påskdagen började jag känna att det finns slut på nästäppan, gick då en pytterunda och blev hur trött som helst.

Vi har också haft vår sedvanliga påskfrukost med familjen. Vi sitter länge, äter en massa gott, dricker kaffe i mängder och njuter av varandras sällskap. Ni skulle pröva att äta långa frukostar med era bästa vänner det är urmysigt =)))

Jag har shoppat mig ett par nya jeans, mina sköna jeans hade visst värsta revan i baken. (Undra bara hur länge jag gått omkring och visat min vackra bakdel)

Ute är det bara regn regn och rusk. Vill inte ut och gå, nya tag imon!!!!!

Kram Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar