onsdag 25 juli 2012

Lata dagar!!

Ett lite kort blogg inlägg nu då. Nu har det fina semestervädret anlänt och jag har inte riktigt lust att blogga, eller har inte så mycket att skriva om!!


Vi har varit på stranden om dagarna. Det har varit helt galet mycke människor som vill som vi njuta av sol & bad. Solen har gjort mig lite lätt röd, som jag alltid blir av de första strålarna. Igår doppade jag bara tårna men idag har jag badat. Kan ju säga att det svalkade brrrr men efter var det ljuvligt. 


Vi kommer väl besöka stranden resten av veckan också, måste ju njuta av dessa lata dagarna.


Men har faktiskt varit ute och motionerat om kvällarna, fast jag inte varit så sugen. Har börjat gå lite intervaller nu, känner jag behöver lite förändring på min motionsrunda. Jobbigt men skönt, hoppas bara på lite schysst resultat med.


Kram Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar