tisdag 25 september 2012

Tuffa tider

Jaha nu är det dax att ta tag i mitt bättre jag!!
Några futtiga kilo mindre och de bästa jeansen att suttit bättre än nu!!!!

Har nu bestämt att inte äta något socker åh vad jag är sugen på en liten liten godisbit!!!!
Ska hålla igen på de snabba kolhydraterna oxå men får fuska nån dag på helgen (tror jag).
 Igår när jag varit hemma och ätit bra mat och skulle åka bussen till jobbet igen för möte, då hoppar det på en kille men en rykande pizza kartong!!! 
Åh givetvis sätter han sig bakom mig det luktade såå gott, började smida en plan om att jag skulle ta den och springa! 

Äsch om några dagar är sockerbehovet lite lugnare.
Sen gäller det att inte fuska med motionen men det brukar jag inte men ruggiga höstkvällar är inte min starka sida. Då vill jag mysa under en filt med tända ljus och en bok =)

Idag har jag varit på en välbehövlig massage så ikväll blir det bara att ta det lugnt.

Kram Nettan
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar