söndag 14 oktober 2012

Lite helguppdatering

Igår var en lugn och skön dag.
Åt en god frukost med rågbröd till Henkes fasa, inte hans favorit med han åt ändå. Åkte sen in till Karlskrona kollade i affärerna. Vi shoppade båda två, nöjda gick vi och tog en fika på kaféet i Kronan, super trevligt och härlig fika. Rekommenderas =))

Åke sen hem för att handla till kvällens bjudning. Jag tog en motionsrunda i regnet och passade samtidigt på att plocka lite kastanjer och vackra löv. Hem och dekorerar bordet med mina fynd från motionsrundan tänder massor av ljus och förbereder middagen. 
Jessica, Niklas och deras goa ungar kommer och sprider värme och glädje vi bjuder på enkel middag och kaffe med kaka. Vi dricker vin och pratar skit. En härlig kväll som gick alldeles för snabbt.

Idag öser regnet ner jag har läst lite (jobbpapper) men blir så trött att jag fick ta en tuppis.
Snart ska vi åka till mina föräldrar på middag!!! MYS

Kram Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar