onsdag 23 januari 2013

Svettigt!!

Kände på mig när jag gick från jobbet att jag var nog lite sen till bussen.....åh då ser jag den komma. Fick springa mot hållplatsen och snäll som chauffören var väntade de in mig. 
Phu det var jobbigt att springa fullt vinterklädd. När jag kom hem fick jag lägga mig på soffan och pusta ut, har nog knappt hämtat mig än för det var hemskt vad trött jag är nu.

I eftermiddag har jag tvättat, dammsugit och handlat. Lika bra att hålla igång, strax dax fixa lite middag.

I måndags var jag med min Mamma i Karlskrona på en shoppingtur. Super trevligt men tror mamma gjorde de flesta fynden, men det kan hon vara värd!! Jag shoppade i iallafall en par nya vinterkängor det blev ett par Clarks en investering. 
Hittade oxå en födelsedagspresent till vår Tilla som snart blir 3 år =)

Borde ut på en motionsrunda, ja det borde jag verkligen men är inte så sugen just nu!!!!!

Ha en fortsatt bra dag

Kram Nettan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar