måndag 18 februari 2013

Hmmm

Ojdå startade med ganska många saker på en gång.
Det behövde jag verkligen..... inte!!!!!!

Har fått lite ont i nacken och då är det tecken på att jag måste varva ner och stressa mindre.
Ikväll när jag kommit hem fixade jag lite mat, tvättade håret och i med en inpackning i det. Under tiden tar jag tag i disken, kommer samtidigt på att jag skulle baka några fröknäcke. Vips så är baket igång, ur med inpackningen, på med smeten på plåten och diska samtidigt. In med knäckebrödet och på med hårfönen.
*PUST*
Usch vad trött jag blev på mig själv nu!!!!
Skärpning.
Skulle ju istället för allt detta stim tagit på mig mina gympadojjor och ut på en motionsrunda, men det får bli en runda imorgon. Nu blir det en lite runda i soffan tills knäckena ska ut ur ugnen.

Hårfönen ligger slängd på golvet, diskvattnet ej utsläppt, disktrasan på bordet, kläder och papper överallt. Blunda, blunda, blunda nu jag ser det inte!!!!

Kram Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar