tisdag 11 augusti 2009

Jobb, jobb, jobbigt

Nu har allvaret börjat.
I måndags var det dax att öppna på vår förskola Gullvivan efter sammanslagningen vi haft under semestern. Det var jag som skulle öppna kl 6.15 stod jag i givakt på jobbet, möts av kaos. Min kollega hade ryggont och kunde inte jobba men stannade kvar tills nästa personal kom.
Vi har haft storstädning och därför fanns det inga möbler alla stod i lekhallen i en jättehög. *Pust*
Telefoner som inte funkade, barn som var lite ledsna.
Kort sagt det var en rörig dag.

Idag tisdag var det min tur att öppna igen, dagen flöt på lite bättre.
Efter jobbet har det mest varit hushållssysslor, en runda på spikmattan, en cykeltur och en promenad i solen.
Efter mitt bloggande ska jag nog slappa en stund i soffan.

Imorgon är jag ledig!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar