måndag 31 augusti 2009

Tänkvärt!

Haft en skön helg. På lördagskvällen skulle vi ha familjemys, Henrik och jag, Niclas, Jessica och Ella förstås. Ella hade bestämt att vi skulle äta kebab och hon skulle få hyra film (Lilla sjöjunfrun), vi skulle träffas hos Jessica för att sen åka tillsammans. Vi står i hallen och diskutera vart vi ska hämta maten och kommer fram till att Pic Nic har god kebab Ella står med sina fina trätofflor på sig och frågar mig:
-Vad ska vi göra?
-Vi ska hyra film sen hämta maten sen hem igen svara jag.
Hon tittar på tofflorna och byter till skor sen frågar hon mig samma sak igen och jag svara samma sak. Då tittar hon förvirrat på oss och säger:
Men vi ska ju på picknik.....

Tänk vad vi pratar utan att tänka på hur det låter!!

Det blev en bra kväll och vi ska åka på picknik en dag snart

Söndagen var vi på loppis i Johannishus men jag fyndade inget, sen grillade vi med Jessica o Niclas.
Sen var helgen slut igen.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar