onsdag 30 september 2009

Pyssel och mys!

Modevisningen igår var toppen. Jag köpte Odd Molly jackan (jag skrivit om i bloggen innan)
åh den är såå fin.
Den finns på bild under rubriken:
"Fundera vill ha" om ni undra hur den ser ut =)

Idag har jag jobbat lite extra, var hos de stora barnen de flesta har jag haft på min avdelning när de var små. Det var roligt som omväxling att få vara där.

När jag slutade körde jag till Blåklintens förskola och hämtade Ella, sen skulle vi åka hem till mig och pyssla. Vi ritade, klippte och klistrade det blev till slut ett kort med hjärtan och rosetter. Jessica, Ella och jag gick sen ner på stan och fikade och gick i några affärer.
Det är sånt här som är mys =)
Att bara få vara utan stress och press

Sen har jag varit ute och gått en runda för att vara ner och rensa huvudet på massa tankar!


Kram Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar