tisdag 22 september 2009

Solen skiner =)

Nu har snart halva veckan gått och jag gör inte så mycket, mer än ringer om mitt bredband som fortfarande inte funkar......
Att det ska ta sån j.....la tid vad trött och irriterad jag blir, äsch ska försöka sluta gnälla det kan väl bara bli bättre :)

Jag har varit ute och gått varje dag nu när det varit fint väder, var i Brunnsparken och det är så fint där nu när det närmar sig höst. Tog lite bilder med mobilen som jag lägger upp när allt funkar som det ska. Men om ni inte vet vad ni ska göra så ta en sväng i parken.

På jobbet är det fullt ös idag har vi målat på händerna sen tryckt det på papper, det är både mysigt och lite otäckt tycker "småknattarna". Denna veckan är det inga kvällsmöten som det varit de andra veckorna, skönt.
Imorgon är jag ledig då ska jag bara njuta!!!

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar