söndag 10 januari 2010

En helt vanlig söndag

Helgens sista dag = sovmorgon =)))
Sov hyfsat länge jag är inte så bra på att sova länge men tvingade mig att ligga kvar en stund.
Är ganska förkyld så jag känner att jag behöver rätt mycke vila.
(känns som förkylningarna man får nu för tiden är långdragna och inte bryter ut på allvar)

Henrik och jag åt en lång frukost skönt att sitta länge.....

Idag åkte vi ut till Alexandra, Andreas och barnen för att fika och planera vår lilla tripp till Göteborg. Det ska bokas tåg, hotell och nån schysst restaurang. Ska surfa lite och se vad det finns men allt låter ju så gott. Andreas pratade om nåt ställe som heter Räkan och en drinkbar som heter Bitter (tror jag det var)......
Trevligt ska det bli vi ska verkligen bara njuta, slappa.......och shoppa förstås. Äsch det ska bli mat, champangebar, drinkar, öl och umgänge i massor också förstås.

Resten av dagen blev det tråkiga vardagliga sysslor, tänker inte ens berätta vad.

Ikväll ska jag se Damernas Detektivbyrå, tycker den är rätt kul!!!

Kram Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar