söndag 24 januari 2010

Söndagsmys

Söndag och vi ska bara slappa.
Henrik och jag åkte en runda till hans föräldrar, där satt vi och pratade, fikade och busade med Brandon och Cindie
( Henkes brorsbarn )
Henriks mamma hade köpt hem nåt slags pulver som skall fixa min frissa. Så nu har jag att trixa med innan jag får till det!!!

Åkte sen vidare hem till Jessica, Niklas och Ella så då blev det familjemys för hela slanten. Började med fika och en massa inredningsprat för de har bilvit husägare. Det är mycket som skall fixas till och Jessica och jag är full med idéer till Niklas och Henriks stora förtret. Vi stannade på middag biffar potatis och gräddsås riktig söndagsmiddag.
Efter middagen satt Jessica & Henrik i soffan och slappade, Niklas i köket vid datorn, Ella & jag i hennes rum. Ella bäddade ner mig i hennes säng under sänghimmeln och med prinsessfilt.....detta är familjen!!!

Nu blir det en fortsatt lugn kväll.....

Kram Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar