söndag 20 juni 2010

Helgen som gått

Lördag: Lång mysig frukost med massor av jordgubbar.
En tur till FAMILJEN i Påtorp för lite kaffe och mycke prat eller blev det tvärtom mycke kaffe och lite prat????
Resten av dagen tittade jag på det Kungliga bröllopet och det var som jag förväntat mig alldeles alldeles underbart, fällde en hel del tårar :´)

Söndag: Henrik har lagt nytt tak och satt dit skjutdörrar på altanen så idag var det dax för storstädning. Jessica, Niklas och Tilla kom så det gick fort att städa. Luktar så gott nu när det är skurat med massor av SÅPA. (såpa är det bästa jag vet att städa med och man kan använda det till allt känns det som)
Sen grillade vi och bara myste i solen. Jag kollade också av mitt betongfat jag gjorde i början av veckan och det blev bra som vanligt. Undra vart jag ska ha alla faten jag gör???

Nu är det slappa som gäller!!

Puss & Kram Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar