söndag 27 juni 2010

Midsommarhelg

Det var många år sedan jag vaknade på midsommarafton och vädret var det bästa. Härligt!!
Var bjudna på lunch i Bökenäs hos Tillas farmof och farfar. Det blev som sedvanligt sill, potatis, nubbe, jordgubbar & glass. Sen var det dans runt stången jag, Ella och Jessica dansade loss, Tilla var oxå med en liten sväng.

Sen bar det hem till Henkes "camping".
Där vi grillade och åt ännu mer jordgubbar.
Årets första kubb spelades och vi tjejer vann.
Spelade musik och bara njöt av sol, vin och våra underbara vänner!!
Jessica, Niklas & Tilla hade husvagnen med sig så de sov över och då fick vi ju umgås hela nästa dag med. Det tar aldrig slut på ord, skratt och mys när vi ses :-) som tur väl är, det är väl det som är vänner man känner att allt bara stämmer. Oj vad flummig jag blev nu då!!! Vill egentligen bara säga att vi haft det toppenmysigt.

Idag ska jag upp till mina föräldrar och bara ta det lugnt!!!

Puss Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar