tisdag 16 november 2010

oj....hoppsan...

vad dagarna rullar på.

Måste, måste blogga lite.....

Det har inte hänt så mycket sen jag bloggade sist. Vill ju inte tråka ut mina trogna läsare, men det kanske jag gör ändå!?

Henrik och jag har köpt adventsstjärnor och jag skulle vilja pynta NU men dricker glögg och lyssnar på julmusik för att stilla mitt sug.

Har börjat köpa julklappar, tycker det är superkul att handla presenter.

Idag har jag gosat med Tilla en stund ;-)
och fikat med Jessica
Tilla är ju för söt, vi gick in i leksaksaffären för att köpa en present och hittar då "Timmy Lamm"
Tilla blir så glad när hon ser lammet och när vi går blir hon nästan ledsen. SÖTUNGE
Roligt att se att hon är med på allt som händer runt omkring fast hon bara är 9 månader.

Kram Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar