tisdag 7 december 2010

Mycket på gång.....

Idag var det dax att passa Tilla så hennes mamma fick gå till frisören!!

Smart som jag är tänkte jag......först slänger jag i en maskin tvätt sen går jag en runda. Men när jag kom hem och startade datorn för att kolla facebook, farma mm.......
Då funkar den inte som den ska bara till att ta fram alla uppgifter för att ringa support. Då ringer det på dörren, där står vaktmästaren för att kolla mina element mm som jag klagat på.

Så jag pratar med datasupporten, vaktmästaren pratar med mej då kommer Tilla (stackars Tilla in i allt detta kaos)
Oj oj oj mycket på samma gång!!! Jag börjar då förklara för datakillen vad som händer runt omkring. Slutar med att jag pratar i telefon och vaktmästaren ligger på golvet och leker med Tilla. Vilken syn!

Allt slutade väl allt funkar, Tilla & jag har gosat och myst massor sen.

Pustar ut nu.

Kram Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar