torsdag 23 december 2010

Vänner!!

Fick sovmorgon idag, så nu har jag precis gjort en latte. Brukar inte hinna med det innan jobbet annars!! Gott!!

Igår åt jag lunch på Café Bar & Matsalar med Alexandra, trevligt. Åt pasta med lax och sweet chilisås. Har bestämt att vi ska åka ut till dem nästan vecka, då blir det till att ta igen allt vi missat.

Senare på dagen var jag på stan igen, denna gången med Annika. Det blev en fika på Contan och mycket skvaller =)
Vi brukar gå ut och äta denna dagen varje år med Gitte men ska gå ut och äta på tisdag istället. Härlig dag!!
Träffat många sköna vänner på samma dag =)))

Nu ska jag snart ge mig iväg till jobbet.
Undra om bussen går i tid .........det har ju vräkt ner massor av snö igen. Ja ja jag kommer när jag kommer inget att stressa för!

Kram Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar