måndag 10 oktober 2011

Helgrapport

Åter en ny vecka efter en lugn helg =)

Fredagen var bara lugn kände mig rätt trött och sliten så det var bara soffläge hela kvällen.

Lördag förmiddag var Henke & jag och gjord en hel del ärenden. Skönt att få de avklarade, sen skulle Henke upp till Lugnevi och hjälpa till med den blivande bandybanan. Så när jag lämnat honom där åkte jag till mina föräldrar i Kallinge, fick lite härligt sällskap och god middag.
Var sedan ute och gick en lång promenad med Annika, vi pratade träning, semester, jobb & massor av annat viktigt eller mindre viktigt ;-)
Skönt var det i alla fall!!

På kvällen var jag hemma själv då Henke var ute med FBK.
Jag tände ljus letade fram några tidningar tog på min Onepiece och blandade en drink.
En bra kväll blev det.

Söndag var jag ute och klippte ner vissna buskar & blommor, lite höststädning i trädgården. Vi gick en runda och lagade god middag. På kvällen var jag hos morfar och hälsade på.
Jaha så var min helg och nu väntar en vecka full med utmaningar =)

Kram Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar