lördag 1 oktober 2011

Lördagsmys!!

Började dagen med en lång frukost, nybakade frallor och massor av annat gott.

Bestämde att vi skulle åka till Karlskrona, jag ville shoppa. Tyvärr var det lite svårt att hitta något som föll mig i smaken. Vi tog en kaffe istället och njöt av solen varma strålar på en av Kalrskronas alla uteserveringar, så ville jag gå i en sista butik innan vi åkte hem...... Och där hängde en såå fin topp, äntligen fick jag en påse att hålla hårt i.

I eftermiddag har jag suttit på altanen och solat, känns faktiskt lite konstigt att sitta och sola ute i Oktober. Vi grillade fläskfilé, i ugnen massor av rotsaker i sweet chilisås.

Skördade massor av tomater, smultron och sen fick jag massor av päron när jag var i Kallinge en sväng. Gott med egenodlat!!!

Nu ska jag njuta resten av dagen/kvällen

Trevlig helg Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar