tisdag 1 november 2011

Lite av varje

Jaha nu har det gått några dagar sen jag bloggade ;-)

I söndags var Jessica, Tilla & jag på Gärestads höstmarknad jisses vad folk som åkt dit!!!
Mysigt att gå på, Tilla gillade att titta på grisen Tove mest hela tiden. En fika på logen och sen hem till Henke & Nicke som körde grävmaskin!!!

Vi lagade söndagsmiddag tillsammans och njöt av varandras sällskap. (Vi måste ju vänja oss om vi ska bo på en stor Herrgård tillsammans.)

Igår måndag var jag hemma i Kallinge en stund, mamma, jag och hunden var ute på promenad. På kvällen var det ett välbehövligt besök i tvättstugan, trist

Idag blev jag hämtad av Jessica & Tilla på jobbet så nu har vi fikat......Tilla älskar att fika, sitter som ett ljus och njuter av varje tugga!!! GULLUNGE =)

Nu ska jag snöra på mig skorna sen ut och traska.

Hej svejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar