måndag 28 november 2011

Uppdatering

Jaha dax för lite uppdatering nu.

Helgen började med julfest, massor av god mat, ett helt skafferi fullt med hemmagjorda juliga desserter, tryfflar, småkakor, en ljuvlig pannacotta med krossad polkagris & trevligt sällskap!!

Det blev en rätt lång fredagskväll så på lördagen var det inte så mycket aktivitet för mig. Var på stan en runda med Jessica, Niklas & Tilla, vi fikade och gick in några butiker. Fick underbart fina blommor av Jessica mycket uppskattat =))) Tack vännen

Söndagen var jag i skogen en runda på förmiddagen men det började redan då blåsa och knaka i träden så det blev en rask promenad istället. Jag lagade lasagne till Henke som var ute och jobbade med trappen till källaren.
Det blåste så mycket ute att det nästan blev läskigt hela huset skakade och det var svårt att sova. Så inatt somnar jag nog ovaggad ;-)

Idag har jag handlat några julklappar, det böjar ju närma sig och det känns skönt att ha de färdiga så fort som möjligt så jag kan njuta av att fika och umgås med vänner hela december!!!

Mysigt =)

Kram Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar