fredag 6 januari 2012

Dax att skriva lite

Det känns som det var ett tag sedan jag skrev här, har varit mycket bilder nu!!

Nyårsafton blev bra, med god mat och helt fantastiskt sällskap. Ett bra sällskap gör allt ;-))
Några av gästerna stannade över natten och vi hade en mysig dag "dagen efter" oxå. Lagade även då god mat och mys framför kaminen.

I veckan har jag varit kompledig en dag och då var jag hemma hos Jessica, Ella & Tilla. Men resten av veckan blev jag ofrivilligt ledig då min morfar gick bort. Nu har min orosklump i bröstet släppt då han har åkt ut och ni på sjukhuset en tid. Tär på krafterna att gå omkring och bara vänta på vad som hända skall.
Nu har han det bra igen.
Då får vi oxå tänka på att försöka ha det bra det tror jag morfar hade velat!

Idag har jag varit hemma hos mina föräldrar och bara myst. Mamma & jag var ute och gick, fick god mat och massor av avkoppling. Henke har haft en heldag med bandyn, först match sen ute och äta så jag blir i soffan framför tvn ikväll.

Min underbar vän Jessica ringde och gav mig en helt suverän present. Hon tyckte att vi behövde nåt kul att se fram emot......och det gör jag!!!
Jag längtar!!!

Ni får vara nyfikna ett tag på min present, måste få smälta den själv först.
Tack underbara J ;-)

Kram Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar