söndag 18 mars 2012

Helgen i ord

Nu får jag skärpa mig, inte bloggat sen i torsdags.
Ibland bara försvinner dagarna och jag hinner inte blogga.

Helgen har varit lugn och skön. Fredagen tog jag det lugnt låg på soffan kollade på tv & spelade Wordfeud. Trevligt tidsfördriv!!!

Lördagen hade vi inga planer men sen åkte vi in till Karlskrona. Gick och filosoferade i butikerna men handlade inget. Tog en fika på Waynes Coffe, de har så god fika där. Efter väntade storhandling på Maxi, blev en hel del shoppat där.
Till middag blev det ryggbiff & "Lottas" rotfrukter i ugn med sweet chilisås. Det var flera dagar sen jag var ute på mina motionsrunda så det blev en lagom lång runda. NU måste det bli ordning på mina rundor som med allt annat!!!!

Idag är det söndag och det blev hotellfrukost hemma idag, äggröra, bacon & kaffe.
Vad dagen sen har att erbjuda återstå att se. Vi är öppna för nästan alla förslag.

Kramar Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar