lördag 10 mars 2012

Mycket på gång

Denna veckan har varit en vecka med massor av jobb och annat kul.
Så igår kväll när jag äntligen kunde ta helg var jag helt slut!!

Orkade inte ens packa upp min Iphone som jag längtat efter och då är det illa!!! Satte mig i soffan med ett glas vin och när jag druckit lite kände jag mig alldeles konstig, som om jag var ordentlig berusad så det blev ett glas vatten istället ;-))

Somnade innan jag la huvudet på kudden, tror jag. Skulle behöva åka på vilohem!!!

Idag har jag & Henke fixat igång med telefon, tur att han hjälpte mej. Få redan nu be om ursäkt om jag inte kan svar på sms för att träffa rätt bokstäver är en historia för sig. Det blev rena rappakaljan när jag skulle skicka iväg det första meddelandet.

Har oxå fått igång Wordfeud, så nu är det dax att leta reda på fler nödvändiga appar. Vill gärna ha tips på vilka appar jag inte klarar mej utan hi hi!!!!

Ikväll blir det mys i soffan =)

Kram Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar