söndag 6 maj 2012

Helgsummering

Hej å hå!!!


Nu börjar denna helgen närma sig sitt slut. Det har varit en ganska lugn helg eller mycket lugn helg, fick ju mitt lystmäte i början av veckan. Fredagen var jag ute och promenerade som vanligt, tvättade och donade lite. Försökte sen att vila i soffan då jag märkte av en begynnande magkatarr :(((


Lördagen åt vi frukost och därefter en lång motionsrunda i Brunnsparken med Henke som sällskap. Skulle sen shoppa mig ett par nya jogging skor men hittade inga som föll mig i smaken. Så att börja jogga får vänta hi hi!!
Har hört av kockar som grillar på TV att man ska grilla hörrev, så det gjorde vi går med massor av grönsaker till. Det var en riktig höjdare, prova det.....om ni vågar =)


Idag söndag har vi haft trädgårdsarbete, Henke med den nya trappan och jag har rensat fram smultronen och förberett för att plantera grönsaker & kryddor mm. Hittade oxå många Gullvivor i gräsmattan som jag grävt upp och planterat i rabatten. Nu har vi precis ätit kyckling med tomat lök och ruccola. Gott!!


Nu blir det lite kaffe


Kram Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar