tisdag 8 maj 2012

Inte igen.......

Åh denna veckan har jag inte tid.........att vara förkyld. Har ju planer inför helgen och de får inte förstöras!!! Har sovit lite dåligt hela helgen med trodde det berodde på magkatarr, men så sa Henke att ha var tjock i halsen.........Vips så blir JAG dunderförkyld IGEN!!!!!
Det är ju knappt en månad sen jag var förkyld och då rejält, jag brukar bara vara det 1 gång om året. 
Just nu känns huvudet tungt och jag kan inte få luft genom näsan & på morgonen har jag ont i halsen =((

Har precis varit en sväng på apoteket och fyllt på antiförkylnings förrådet. Här ska kureras, det är bara till att bita ihop och inte känna efter. 

Nu är det snart dax att fixa middag tills Henke slutar jobbet. Kanske ut och lufsa en runda, det är bra med frisk luft......men jag skulle ju börja jogga. Men inte när man är förkyld har jag hört *phu* snart finns inga mer bortförklaringar eller hur?? 
Äsch huvudsaken är att jag rör på mig, lite motion bättre än ingen. Gå bättre än att inte börja springa alls!!!!

Kram *prosit* Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar