tisdag 6 oktober 2009

Det kom ett brev

I fredags fick jag ett brev från posten. Det fanns ett brev till mig som hade för lite porto och om jag ville ha det fick jag betala, inte bara porto utan en expeditionsavgift allt som allt 16 :-
Blev både irriterad och nyfiken =))

Jag betalade och idag låg det ett brev innanför dörren!

Det var ett stort kuvert med snirklig handstil..... i kuvertet låg ett mindre kuvert och i det låg ett kuvert från ICA (började fundera om jag varit med i nån tävling men inte vad jag kom ihåg)
I det kuvertet låg ett mindre kuvert och i det kuvertet låg ett pytte litet kuvert och i det kuvertet låg en trisslott!
Bak på det sista kuvertet läste jag: Lycka till Lilla Troll önskar S+G

Tack Farmor o Farfar ni gjorde mig både nyfiken, irriterad och glad =)

KRAM NETTAN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar