tisdag 27 oktober 2009

Mysdag

Idag tog jag ut lite komptid och blev ledig ifrån kneget
Jippi!!!

Tog bussen hem till Jessica & Ella där ritade Ella och jag. Jessica och jag fick äntligen tid att skvallra. Åh vad trevligt.... Eller hur "Bettan"??

Vi tog "politzebilen" ner till stan för en lunch på Andra Våning och ännu mera skvaller. En runda med Ella i Dinomin (leksaksaffären) där hon inhandlade lösnäsa och naglar till Halloween.
Hem till mig en sväng innan de skulle på bio, åh vilken mysig eftermiddag att bara få umgås i lugn och ro.

Kvällen = tvätt, städ, motion......inte lika mysigt men skönt att slippa imorgon när jag är ledig!!

Fan nu gick dammsugaren sönder men den är säkert 15 år gammal.
Ja ja det drabbar väl ingen fattig som man bruka säga.

Kvällens överraskning: Mina föräldra + hund kom en runda för att bara prata åh det gillar jag skarpt. =)))

Ha de gott Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar