onsdag 30 december 2009

Hallå!!

Nu har jag varit lite lat och inte skrivit här på länge, har mest lagt in bilder

Sen jag skrev sist har det väl inte hänt så jättemycke precis. Har varit på kalkon middag hos Henkes föräldrar och det var gott och trevligt som alltid. Känns som man bara äter när det är stora helger och glömmer bort att också röra på sig. Har varit lite dålig på att ut och gå och just nu är det -10 grader ute och då blir jag inte mer inspirerad att gå ut.....Lovar att imorgon när solen skiner ska jag ut och njuta =)

Idag har jag fikat med Jessica (snart kommer bebisen, mysigt) och vi hann även med några butiker innan vi åkte hem.

Nyårsmenyn är nu klar:
Förrätt: Räksoppa+ krustader med skagenröra och advokadoröra
Huvudrätt: Ox och fläskfilé med rostade rotsaker, tzatziki och ädelostsås
Dessert: Vit chokladmoussé med färsk frukt
+ en del bubbeldricka!!

Kram Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar