fredag 18 december 2009

Underbart...

Snön kom ju tillbaka....mys mys!

Jag bara njuter av all julstämning just nu.
De senaste dagarna har jag slagit in alla julklapparna, smakat glöggen, köpt några fler klappar (kan inte låta bli), blivit förkyld :(

Jessica och jag har även hunnit med en fika eller lunch blev det ju på stan

I veckan när mamma och jag var och handlade blev jag sugen på valnötter. Så det köpte jag när mamma lovade att jag kunde få deras nötknäppare.....sen bad jag mamma ta fram den men då fanns det ingen.
Valnötterna har sen dess legat i skålen och bara sett såååå goda ut, men idag när jag kom från jobbet låg det en ny knäppare innanför dörren. Tack (nötterna var jättegoda mamma)

De sista dagarna nu innan jul ska jag bara umgås och kolla in alla som stressa runt för att göra sina sista inköp =)


Kram Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar