lördag 26 december 2009

Nytt jobb....

Julen har varit jättebra och jag hade nog varit snäll.....för jag fick så många fina julklappar
Det var en julafton med lugn och ro, mycke mat och förstås alla klapparma. Kan inte hjälpa att jag är sååå förtjust i klappar.

Juldagen provade jag ett nytt jobb ;)
Fick hoppa in och jobba på Andra Våningen, satt och tog betalt i entrén så nu är jag en erfarenhet rikare

Det var ett sant nöje att träffa fulla, dryga människor som vägra betala inträde och bara vill tjafsa, sen de som vill prata och visa stämpeln varje gång de gick förbi......fanns också de som ville bjuda mig på öl och middag. Fanns alla sorter.

Inte minst se hur de blev fullare och fullare ju längre kvällen gick åh vad skönt att inte vara "bakis" idag.

Tack mina "nya" arbetsspolare för igår!!! Hi Hi

Kram Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar