söndag 25 april 2010

Hemma igen.....

I fredags kl 15.30bar det iväg till ULLARED med mina kollegor från jobbet!!!
Har inte varit där innan (eller en gång som jag inte minns). Vi hade lånat en minibuss och hyrt små stugor som vi skulle sova över i, när vi var framme var det 1 timme tills varuhuset skulle stänga. Vi tog en liten sväng där inne för att kolla sen in kvarterade vi oss i stugorna för lite öl, vin och baguetter.

Eftersom det varit barnbidrag och pension sa mina vana kollegor att vi måste vara där tidigt för det kunde bli massor av shopping galna personer......alltså var det upp med tuppen.
Kl 5.30 ringe klockan usch det var för tidigt men kl 7.00 var det dax att traska in i varuhuset och kl 8.00 kände Helena och jag att vi nästan shoppat klart. Vi fick fortsätta att fördriva tiden tills kl 10 när vi skulle träffas och kolla läget, då hade jag absolut handlat klart!!!!!

Gick en stund i butikerna utanför men det var inte mycke som föll mig i smaken. Ganska trött efter en dag utan så mycke att shoppa. Borta bra men hemma bäst =))


Summan av detta blir:
Jag har varit där
Det var trevligt sällskap
Det fanns inte så mycke jag ville shoppa
Inga kul kläder
Nästan lika mycke pengar kvar som innan jag åkte
Jag åker inte dit igen (då blev Henke glad)
Ullared är inte min grej
Kram Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar