onsdag 21 april 2010

Onsdagsledig

En skön dag som började i lugn och ro. Åt frukost och gjorde mig en latte och njöt av att vara ledig.
Vid lunch gick jag för att klippa mig och det blev bra som vanligt. Har samma frisyr men kortare i nacken och i sidorna, när det börjar bli vår och varmt blir oxå håret kortare.
Sen hem för att vända, dax för massage är riktigt öm i nacken och axlarna nu. Det var nog en del knutar att trycka loss för att få igång blod cirkulationen.
Jessica och jag var sedan på Contan och fikade och pratade en massa skvaller, fattar att vi har så mycke att ventilera och att skratta åt HÄRLIGT!!
"Ett gott skratt förlänger livet"

Ikväll var Henke och jag och kollade tapeter, vi är på jakt efter en gammaldags tapet med blommor på. Hittade några fina att välja på, min favorit var en vit med små rosknoppar på!!!
Det blir väl en blid sen när det är bestämt vilken tapet det blir. Fint blir det säkert för Henke är så duktig på att renovera och ger sig inte förrän det är tipp topp.

Puss & Kram Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar