lördag 10 april 2010

Vart???

Vart tog denna dagen vägen???
Opps, det var ju nyss morgon och nu är klockan snart 19.00

Vi åt frukost sen åkte vi till familjen Karlsson-Gullberg det var nog där tiden försvann. Den gör väl lätt det när vi ses. Busade lite med Ella och gosade med Tilla sen fick jag köra iväg Henke som skulle på bandyfest.

Fortsatte dagen på stan gjorde ett fynd skulle köpa ny dag och nattcreme köper de på Kicks men kom på att jag sett samma märke på Lindex och där reade de dem plus att det var 25% på reapriset. FYND!!!!
Fick båda cremerna för 149:- kollade priset på Kicks sen då kostade de 199:- styck.

Sen har jag lagat mat varit ute och gått och nu roar jag mej med att tvätta lite. Blir väl att jag kollar på Millenium sen =)

Puss Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar