lördag 17 juli 2010

Är sååå het

Nu har Henke också börjat sin semester, så nu ska vi åka på massa små mysiga utflykter. (Hoppas jag iallafall har inte pratat med Henke om det än hi hi)

Igår åkte vi ut till Gökalv för lite sol och bad, det var riktigt ljummet i havet. Promenerade sen en sväng längs havet. Resten av kvällen slappade vi och drack vin på altanen, jag låg i hängmattan.

Imorse vaknade jag av världen oväder, blixtar och dunder massor av regn. Vet inte hur länge det höll på men det var länge. Räddningstjänsten säger att det råder kaos i lilla Ronneby och jämför det med New Orleans.
Tror att det var fler än jag som hoppades på svalare väder efter ovädret men känner mig ännu "hetare" nu.

Ikväll blir det att umgås med "familjen". massor av gos med Ella & Tilla.

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar