lördag 24 juli 2010

Semestertripp

Som ni förstått har vi varit i Malmö ett par dagar. (Henrik, jag + Jessica, Niklas, Ella & Tilla)
Vi har bott på hotell och bara unnat oss det bästa hela tiden det är att njuta. Har gått massor på stan men inte shoppat så mycket det var så varmt att det blev många stopp för att fylla på vätska i olika former......

Såg många roliga människor och massor av god mat, det är underbart att få maten serverad varje dag. Alla goda drinkar!!!
Vi har haft en hemskt rolig resa och ser fram emot våra andra upptåg som vi bokat under semestern =)))

Det finns vissa saker jag sagt att jag aldrig skulle göra och i år har jag redan gjort 2 sådana saker eller utflykter som det är:
1. Åka till Ullared och trängas med alla tanter
2. Åka till Bodershop och trängas med alla karlar

Lovat Henrik att jag skulle följa med för att fylla på ölförrådet och direkt från Malmö bar det av mot Tyskland. *PHU* det var långt att åka för att få tag i dricka men jag fixade det. Men precis som med Ullareds resan tror jag aldrig jag gör det igen.....
3 olika länder på 10 timmar....

Puss Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar