tisdag 9 augusti 2011

2 dagar med fix & trix...

Veckans 2 första dagar har nu gått och imorgon börjar jag jobba =)

Igår var jag i Kallinge en stor del av dagen, fick håret färgat av mamma och gick en runda. Skrev ut en del bilder från internet, har en tatueringstid så jag behöver några bra bilder med mej dit. Oj vad det är svårt det finns ju så mycket fint ;-)
På kvällen var jag ute och gick runda nr 2 med Henke sen lagade vi bara middag och latade oss i soffan.

Idag har jag tvättat och förstås gått en runda som vanligt. men när jag var ute ringde storebror och frågade om jag ville följa med till Skärfva gård där det finns en ekobutik. Det vill jag jätte gärna fanns hur mycket spännande saker som helst. Köpte ett paket te och torkade tranbär.
Nu har jag precis varit på massage, tycker jag hunnit med en hel del så jag kan börja jobba imorgon utan problem. (hoppas jag) om jag orkar stiga upp!!

Om jag nu ska summera semestern har den varit lika bra, mysig och rolig som alltid =)

Nu väntar en hektisk tid....det är mycket på gång men säger inte mer idag ;-)

Kram Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar