söndag 7 augusti 2011

Mysdag i regnet!!

Ojdå vad det har regnat inatt och idag på förmiddagen.
Tände massor av värmeljus, mysigt!!

Drog igång med bakning det muffins, Henke fixade varsin latte till fikat sen tog jag en tuppis.

När det väl var lite uppehåll gick vi en runda, kvavt ute inte undra på att jag har ont i huvudet. Gick inom affären och handlade massor av grönsaker och räkor sen var det bara till woka till middag.
Nu ska jag dra igång en runda bakning till det blir frallor som ska jäsa i kylskåpet tills imorgon. Blir det bra kanske Henke kan få med sig till jobbet. Själv är jag ledig 2 dagar till innan jag börjar jobba. Längtar lite efter alla goa ungar nu!!!

Har inte hänt så mycket mer idag mest bakning och mys alltså =)

Pussar & Kramisar N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar