söndag 14 augusti 2011

Min dag idag!!!

Hoppsan då är man ett år äldre i passet ;-)

Visst idag är det min födelsedag och jag har blivit uppvaktad hela dagen.
Började morgonen med paket från Henke (oj glömde att jag fick paket av Jessica, Niklas , Ella & Tilla igår). Strax efter kom resten av "familjen" in och sjöng för mig, de hade ju campat i trädgården eftersom vi hade ett litet kräftkalas igår. Ni är bäst =)))

I eftermiddag har mina föräldrar i Kallinge bjudit på middag och tillhörande efterrätt och många fina paket ;-)
Tack än en gång för allt fint jag fått!!

Sen alla fina gratulationer jag fått på facebook. Kärlek till er!

Till slut söta Alice som ville gratulera mig och spelat in ett filmklipp där hon sjunger för mig. Tyvärr kunde jag inte lägga ut det här men alla facebookare kan se det på min profil.
Kram till dej A =)

Puss till er/ Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar