söndag 10 juni 2012

Den gick snabbt

Helgen snart över och jag känner att jag skulle behövt lite mer vila. Men inget att grunna på, bara att njuta av att ännu en härlig vecka startar!!! Vända det till det positiva istället.


Fredagen var vi bara hemma dukade upp med några av våra favoriter som räkor, ostar, ölkorv och spröda kex. 


Lördagen var Henke ut och donade och jag satt i solen och njöt av fågelkvitter och mina vackra pelargoner som håller på att slå ut i blom.
Jag var en liten sväng på stan men hittade inget kul.
Framåt em åkte vi ut till Familjen Gullberg för att grilla och skvallra i massor. Det blev en bra kväll med härligt sällskap. Men jösses vad vi blev trött vi somnade nästan i soffan.


Idag har jag inte gjort något särskilt alls, varit ute och gått en runda men det gick trögt idag. Om en stund ska vi få middag hos Familjen, vi gör en repris på gårdagen bara att vi byter ut maten. Men de goa vännerna är de samma och de härliga ungarna förstås.


Kram Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar