måndag 4 juni 2012

Måndag

Vet egentligen inte vad jag ska skriva men jag bara skriver så får vi se vad det blir av det.
Har inte riktigt hittat mitt bästa humör ännu, men jobbar på det!!!

Helgen var lugn, bakade, var ute och gick, vi åkte till Karlskrona en runda, slappade med en bok och kollade lite tv.

Måndag idag och jag fick en överraskning på jobbet. Farfar kom och hälsade på så glad jag blev, han var lika mysig som vanligt. Han ville ge mig en liten chokladbit för att jag hade ju haft namnsdag förra veckan.

Resten av dagen har jag mest slappat, men tvingade mig ut på en motionsrunda. Det var skönt när jag väl kommit iväg. Kent i lurarna då går det fort och jag kan inte låta bli att sjunga med. Tur att jag inte mötte så många som behövde lyssna på min ljuva stämma!!!

Kram Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar